Diesel!

 


Visst vill jag ha många andra hundar tex som en fransk bulldog en amstaff en pittbull och många många fler!
inga av dom hundarna är precis i närheten av vad min hund är,dom är ju kamphundar och jag älskar sånna vill ha en mer än allt annat.men trotts det skulle ingen hund kunna ersätta min vovve. Fick honom i avslutningspresent då jag gick ut 7an för 3 år sedan och fyllde år för lite mer än en vecka sen. Han var ju lite mindre eller snarare mycket mindre på den tiden. ( det var första bilden som togs på han,första dagen han fick komma hem till oss och bli min vovve)
TIllbringade mycket tid till han i början men som alla andra ungdommar börjar man sluta få tid för sina husdjur och har väll nu blivit lite mer av pappas hund.Trotts att han är puckad då och då,världens tjockaste hund,knävovve och världens mesigaste hund.han skulle inte våga göra ens en kotte illa även om "den" skulle göra han illa.ni fattar han skulle aldrig kunna bita någon eller skälla åt någon för att vara elak.Han är världens mysigaste snällaste och bästa vovve.
önskade att jag hade mer tid för dig och varit mer tacksam över att jag har dig eftersom jag tjatat mig till dig sen jag var 4-5år och äntligen har dig nu.Men till sommaren LOVAR jag att jag ska gå ut och gå med dig så ofta som jag bara kan,leka med dig och bara mysa med dig varje morgon i min säng jag lovar att du får smaka mina glassar ibland även om det inte behövs och jag lovar att försöka banta ner dig så gott jag kan om jag kan.Min underbara diesel ingen kommer kunna ersätta dig och jag älskar dig mer än allt annat du är bäst !♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0