24/2

Hej Hej !

Dagen har varit toppen,det har varit varmt ute!
dessutom har det varit en rätt lugn och bra dag idag på skolan.
fick just veta av min bf-lärare att jag ligger på ett vg- med tanke på att hon inte hade fått alla uppgifter från min andra lärare jag har i bf,kändes lite surt för jag ville ju veta vad jag verkligen ligger på.nåväl vi gjorde ett drama förra veckan på skolan och den gruppen jag hade med vårat tema var utanförskap.Själv tycker jag att det var jäävligt bra gjort ifrån oss eftersom vi hade alla kriterier som man skulle ha för att nå ett vg och mer.Sen fick vi veta att en grupp som hade ett annat tema hade fått lika bra betyg som oss fast varken nån i våran grupp tyckte att det var rättvist så då våran lärare sa att vi hade fått vg blev jag faktist gryymt besviken,men så orättvis är världen tydligen.Med tanke poå att vi varken slamsade och tog det seriöst,samt att jag aldrig skrattade nån gång(nästan) så tycker jag faktist att vi förkänar ett mvg.aja så kan det tydligen gå...Nu ska jag fortsätta prata med älsklingen i telefonen och sedan sova,puss puss vi hörs ! =)



en bild på jag och min älskade vovve,på den tiden jag behöll mina lockar.fan vilken idiot jag var som klippte av dom,nåväl alla lär sig av sina misstag.Puss vovven min !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0