6 december

Har varit riktigt dålig på att uppdatera i helgen,men har verkligen inte haft någon tid.
har varit så upptagen med att springa hit och dit som tomten med alla julklappar.
har känns mig som en riktig tomtemor och är verkligen inte redo för skolan ännu,har så mycket ouppklarade saker fortfarande som jag borde ta tag i men har inte hunnit.

Har iallafall hunnit köpa alla julklappar och slagit in dem.
sedan har jag hyrt film med älsklingen och haft barngympa. Sista gången nästa gång,skönt men samtidigt trist.
Längtar bara till julen då vi äntligen får jullov,skulle sitta skönt just nu.
Har inte heller berättat att min kära pappa far till mitt hemland nu på onsdag,kommer vara borta en månad och måste medge att jag kommer sakna han. är verkligen inte redo för att han ska fara ännu,är snarare inte redo för någonting längre. Men nu ska jag avsluta och fortsätta att läsa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0