8 augusti

Hallå vänner tycker jag har bloggat rätt bra förutom idag som inlägget blir sent.
Idag var det tänkt att jag och oskar skulle på vitbergs och bada men det blev inte av oskars badbrallor var inte rena direkt.okej det var inte så att han gjort nått i dom utan bara skitiga för att han har suttit på gräs,okej vi byter ämne nu!
nåväl det blev inget vb så vi for till oskar en sväng och sedan hem igen och åt middag tillsammans med pappsen.
det blir så vi far på vitbergs imorgon istället och så blev det bio idag istället.vi såg sommaren med göran och för att vara en svensk film så var den riktigt bra.lite småtråkig ibland men haha man skrattade också tro mig bland dom bästa svenska filmerna jag någonsin sett.tyvärr var den lite för kort önskade att den var längre,men verkligen värd att se!
ska iallafall slänga upp lite bilder sedan idag och så kommer mer imorgon.nu blire att mysapysa med älsklingen och se madagaskar 2 haha hooj :)





jag idag..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0