kunde det blivit värre ?

Min skolavslutning kan inte bli så mycket värre än vad den är i nu läget.
ingen kan komma på min skolavslutning vilket känns inte så jättekul eftersom jag går ut 9an.
pappa kommer vara i stockholm för att hämta min riktiga mamma som ska vara hos oss hela sommare och hon kommer inte förrän kl 12 då är allt redan över. mamma maria ska jobba över till 9 för att hon trodde att jag sluta dagen efter och tog ledigt för det. min skolavslutning känns inte lika rolig och peppande längre då ingen kommer vara där och se mig gå ut. då jag för en gångs skull känner mig vacker kommer ingen vara där och se mig.
det känns meningslöst att ens gå dit lika bra att stanna hemma då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0