Storlek 38 på vifft ! ;)

haha nog gör man många misstag måste jag då säga,och här har jag gjort det igen.men nu ska jag ta och berätta iallafall ;)

skulle gärna vela sälja ett par puma skor jag ALDRIG använt,och det är på heder och samvete,jag har ALDRIG använt dem.visst hemma på golvet men inte ute någonstans dem har i ca 2 år legat i en kartong i min garderob.
köpte dem utomlands i nicaragua då jag var dära för som sakt ca 2 år sedan.klantiga lilla jag köpte skorna i storlek 38 och själv har jag storlek 36,så ni kan ju tänka er att dem är rätt så förstora för mig,där har ni förklaringen till varför jag aldrig använt dem :) köpte skorna där borta för 800kr i svenska pengar.
ni,som jag kanske tycker att det var sjukt att köpa ett par skor för 800kr i storlek 38 som jag aldrig använt.
så därför undrar jag nu om någon där ute med storlek 38 kanske vill ha dem och skulle tänka sig köpa dem av mig,så dem kommer bort från min garderob,tänker slänga upp ett par bilder på den oxå så ni får se själva hur dem ser ut :)

  

Kommentarer
Postat av: Tage

Hej yaoska , jag är suger på att köpa dom där skorna , hur mycket ska du ha för dom ?
Vänliga hälsningar Tage normark

2008-03-20 @ 22:42:13
Postat av: Tage

Hej igen yaoska , Jag är mr.N ,x i Taket

2008-03-21 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0