ett långt tag,

Hejsan Hopp!

nu var det ett väldigt bra tag sedan jag skrev på min kära blogg,men jag har varit med oskar rätt mycket och haft mycket att göra så det har bara inte blivit av. men då har jag nu istället en massa att berätta om.

Som sagt,jag har fått mina pengar nu så jag var och shoppade lite här om dagen.
tänk vad pengarna kan gå åt shoppade nästan för 500kr iallafall och ändå var det inte så jättemcyket tycker jag.
 Vit kofta : Gina 179 kr
Rött linne : Gina 49 kr
Vita shorts:Gina 49kr
Svart t-shirt:HM 69kr
örhängerna:HM 25kr,19kr de andra minns ej
Trosor: på dollar sedan förra inlägget 40 kr

Jaa förutom det så har ni ju som ni vet varit poolparty hos linda.
tyvärr kom det inte så många som vi hade hoppats på men,det var jättekul iallafall.
vi badade,fikade,spelade kort och åt godmat med lite fika i slutet med.
det var kul att få träffa de gammla klassvännerna men tyvärr kommer vi inte ses något mer,snyyyft !
ska iallfall he ut lite bilder sen den dagen.   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0