Kattunge ?







Kolla vilka riktiga sötnosar!
Jag har funderat och jag har tänkt, vill så gärna ha en kattunge.
Och denna gång en riktigt kattunge! som är tagen från början. Mina katter var ganska stora då jag fick dom, så det var inte riktigt samma sak. även om jag älskar mina katter.

har fått världens finaste erbjudande om att få bli ägare till min drömkatt.
Jag vet inte riktigt om jag ska ta den eftersom det är en hane, och jag har honor.
Rensarig underbart störtskön drömkatt. Och eftersom han är renrasig så måste jag kastrera min älskade coco!
Jag funderar och funderar hur ska jag göra? Kastrera henne, och ta katten. eller skita i det helt?
så många tankar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0