Bio Biljetter!

Jag har haft en liten rolig och konstig hobby.
När jag var mndre gick jag aldrig på bio. det fanns helt enkelt inte tid.
Men för några år sedan då jag började gå på bio, typ varje månad så halkade jag bra in på detta spår.
I kombination till att jag började blogga och lägga upp bilder då jag varit på bio så fanns detta inga tvivel om.
Jag började spara på bio biljetter. Varje gång jag varit åp bio och sett en ny film, kommer jag alltid hem med biljetten.

En rolig grej men mest som ett minne. Där jag blickar tillbaka om några månader och tittar på vad jag sett.
Nu har en hel del försvunnit tyvärr, högen har varit mycket större. men har fortfarande några kvar.
Och sedan fyra år tillbaka har jag alltid sparat mina biobiljetter. ganska kul faktiskt!

Ungefär såhär ser det ut, detta är några filmer jag sett :)










Kommentarer
Postat av: Linn - Drömmen om att bli modell och fotbollsspelare

Tjena!

Just nu har jag en tävling uppe om att kunna vinna Curlformers från lockig.nu! Curlformers är som papiljotter fast mycket bekvämare, snyggare & bättre! :)



Checka in!

http://jalinns.se/2012/january/tavling-vinn-curlformers-lockignu.html

2012-01-21 @ 17:33:16
URL: http://jalinns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0