8 Januari

Dagen började bra. Gladiatorerna på tv. mitt favorit program som liten.
Sedan har jag ju ett nyårslöfte att hålla. Gå ner till min normala vikt, som jag var förr.
Så jag for ut och gick en långpromenad. Ganska skönt faktiskt.

Nu ska jag baka tårta, eller baka och baka. Göra en tårta.
Ikväll blir det äta ute med mina efterlängtade vänner . tobbe och emma.
Var så länge sedan vi var med dom, saknat dom jätte mycket!♥

Så då blire middag sedan så ska vi hem till mig och äta tårta.
Nu ska jag börja förbereda mig och ducha. Hades!


Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: tack sötnos! :D



häärligt att dra till utlandet! :)

2012-01-10 @ 19:42:39
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0