20 Januari

Då var det fredag, vilket betyder för det alla flesta. Helg!
För min del blir det att umgås en allra sista gång med mina flickor innan jag far.
Och en allra sista gång med min malin som kommer vara borta till april. april ?!

Efter det så blir det att fara utomlands igen och sedan blir det förmodligen thailand till jul.
Men det är ju några månader bort.

Nu blir det att packa och som ni ser vet jag inte hur det ska kunna gå till.
Men får försöka pressa ner allt så gott det går, sen ska jag få en massa med mig hem också.

Nu ska jag duscha sedan ska jag göra mig nå mat och ikväll blir det övernattning med tjejerna.
Mys och bara allmänt chill. längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0