13 Februari

Hej kära vänner!

Idag har jag tagit en sådan där, ledig dag.
For på stan och gjorde några ärenden. nämligen shoppa!
Köpte en ny kofta eftersom jag tydligen slängt min andra av någon underlig anledning?
Lite presenter. en till mina katter och en till en alldeles extra kille.

Det var nämligen såhär att ett par av mina underbara vänner blev föräldrar igår.
Till en liten pojke jag faktiskt längtat till enormt mycket. Så älskad vid första stund.
Stort grattis till er, hoppas verkligen jag får se han snart!♥

Nu kommer snart elias och natta på besök.
Så då blir det förmodligen skräck häng med dom ikväll.
Nu ska jag ta itu med våran enorma disk,suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0