24 maj

Hallå kära!
Det börjar dra sig mot slutet nu. Min första dag i skolan sedan jag varit sjuk en vecka.
Kändes väll sisådär att behöva gå till skolan igen, har en massa att ta igen.

Kom just hem från byske. Har gjort en provsminkning på hur jag ska se ut på balen.
Det vart superduper och jag vill ha det sådär på balen också.

Imorgon fyller min kära fader år.
vad jag hittar på har jag inte den belkaste om, men någonting ska jag pyssla ihop iallafall.
Sedan har jag bestämmt mig för att köpa en dator också, en riktig och fin en som jag trivs med.

Nu ska jag se film och krypa ner till min vara säng.
Se film och allmänt sakna min pojkvän. Puss!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: thihi aww gumman <3

2011-05-26 @ 16:27:50
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0