Båtfors


Första dagen var jag med sanna och vi bara myste.
Sen fick jag sminka både mig och henne.


Tyvärr fick jag aldrig en riktigt fin bild på mig,men detta är då iallafall hur det blev.
Förstljusbrun ögonskugga sen mörk nästan svart . egentligen är det gult och guld med det syns ju som sagt inte..


Diva som alltid ska vara uppe i ansiktet på folk.


kladdkaka dagen efter med emma och film

ni ser ju knöhunden.råå söt :)


såklart vart det massa bus och många kramar.jättesöta!


Katten :D
Kommentarer
Postat av: Olivia

så himla söt hund och kisse :D spec bilden när dom ligger och myser tsms hihi :)

2010-11-05 @ 18:17:47
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0