28 mars



Idag har jag inte gjort så mycket vaknade lite sen eftersom att man ska ställa fram klockan så trodde jag inte den var så mycket som den var,så jag fick så lov att stiga upp.Dagens planer var egentligen tänkt annat än vad de blev,kan säga att jag inte blev direkt så förvånad men och andra sidan gjorde det inte så mycket heller. Så jag hoppas vi kan hitta på nått nån annan dag istället!

Satt i nattskjorta fram till halv6..
Sedan gick jag in i duschen och duschade och begav mig till olivia.
Vi gjorde inte så mycket såg wipeout tillsammans och åt glass sedan snackade lite om olika privata saker!
eftersom att ingen av oss fick dagen som den var tänk så passade vi på att vara med varandra.
Det blir nog så att vi hittar på någonting snart igen.
Imorgon blir det skola och en kortvecka för sen går vi på lov,känns skönt.
Nu ska jag tända ljus poppa popcorn och sätta på en film tror jag. Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0