19/4

Hallå vänner små!

Jo,börjar väll med att inleda mitt bekymmer.Det har inte blivit någonting bättre sedan igår,snarare sämre...
Det gör mycket ondare nu att kissa och blöder 2-3ggr dubbelt upp än vad jag gjorde igår.Har laggt märke till att försöka hålla sig är ingen ide ett ända jävla maraton fram och tillbaka till toan,haha.men jag har iallafall fått några tabletter som oskars lillasyster åt då hon hade urinvägsinfektion i höstas så jag hoppas att dom hjälper.Har tagit en på morgonen och en nu på kvällen men blir det inte bättre till imorgon så undrar oskars föräldrar om det blir en snabbis till akuten imorgon...
Nåväl nu glömmer vi detta.Idag har jag inte gjort så mycket mått fruktansvärt dåligt så legat mest i sängen och blivit ompysslad.Vid 6 tiden blev det att fara till oskars kusiner för vi skulle vara barnvakt medans deras föräldrar skulle gynna sig med lite bio som jag och oskar gjorde redan i tisdags då vi hade 9månader tillsammans.då såg vi iallafall en shopaholic bekännelse.Den var riktigt riktigt bra trotts att jag inte hade några förväntningar allt på filmen och oskar var verkligen spkeptisk till den men det blev en lyckad kväll med en riktigt lyckad film.Tycker verkligen ni borde se den,den är riktigt rolig.Faan känner rent att jag inte skrivit på länge och verkligen ingenting om vad jag gjort under lovet.men det kommer ska ni se bilder och allt med jag lovar!nåja,från det ena till det andra.det var faktist riktigt roligt att vara där vi spelade buzz och så lite biljard sedan for vi upp och såg filmen katten gustaf ett tag sedan satt vi och såg robinsson fram tills vi skulle fara.dock så stod en godis skål framför mina ögon och sjääälvklart så kunde jag ju inte äta men men nu ska jag iallafall äta mina popcorn och se en film med älsklingen fram tills vi lägger oss.
imorgon blir det bara vila och oskars mamma ska klippa mig men nu ska jag gå puss puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0