Under 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
2. Höll du några av dina nyårslöften? haha,tror inte det för jag minns dom inte.
3. Dog någon som stod dig nära? nae inte som jag minns.
4. Vilka länder bestökte du? Thailand,vilket jag vill tillbaka till igen.
5. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009? allt jag har kvar nu, som gör mig lycklig!
6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 14/7 & 13/6 samt 3/9
7. Vad var din största framgång 2008? haha har ingen framgång ?
8. Största misstaget? finns många!
9. Har du varit sjuk eller skadat dig? blev sjuk i thailand och hade feber samt nydligen en förkyldning som vara i 3 veckor
10. Bästa köpet? hmm,minns inte finns många saker jag gillar.
11. Vad spenderade du mest pengar på? kläder,och massa onödigt som godis och chips
12. Gjorde någon dig riktigt glad? jo min underbara kille
13. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008? hmm,förmodligen niggah-te quiero
14. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år? ledsnare mycket ledsnare
15. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer tacksam över saker
16. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm oj vet inte riktigt
17. Hur tillringar du julen? var hemma för första gången i mitt liv som jag minns.
18. Blev du kär i år? ja och jag träffade min oskar jag inte kan leva utan längre, jag älskar han !
19. Favorit program på TV? sex and the city och desperatehousewives
20. Bästa boken du läste i år? i taket lyser stjärnor tror jag
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en klänning av oskars föräldrar samt en marilyn monroe tavla
22. Någon du önskade dig men inte fick? en nikon kamera,men kanske får den lite senare av pappa
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Det var så pass länge sedan att hahah det minns jag inte (A)
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att jag träffade oskar och fann både kärlek och lycka
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? hmm ganska så vanlig som alla andra?
26. Vad fick dig att må bra? sammanhållningen i familjen !
27. Vilken kändis var du mest sugen på? är inte så insatt i det dära så aa..
28. Vem saknade du? saknade och saknar min biologiska mamma
29. De bästa nya människorna du träffat? oj alla är speciella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0