29/12

Hej Hej !

okej december månad börjar snart närma sig sitt slut bara 2 dagar kvar.
så idag var jag och ränna ett tag på stan med älsklingen. Dock hittade inte jag några kläder jag riktigt ville ha,en liten söt "kofta" som var svart glittrig och kosta 99 på cubus men njaae tänkte jag när ska jag använda den.Nu vid senare tillfälle ångrar jag faktist mig men så är det väll för det mesta man ångrar sig ellerhur? nåväl det blev inte så mycket fyndande som jag trodde det skulle bli så det blev som sagt att köpa en hårfärg,en ny deo och ett armband jag ska ha på nyårs.
Då jag kom hem kan jag lova er att mina fötter värkte av allt springande på stan.nog för att jag mest gick men betungande var det iallafall för mina stackars fötter inte nog med fötterna allt folk.Det är ju mellandagsrea så aa folk är som små hönor i en förvirrad hönsgård.Nåväl hoppas jag hittar någonting lite senare lite finare också.är ju så omständig då det gäller kläder hittade ett par stumpbyxor jag letat länge men nedå det fanns inte i min storlek och då det väl fanns fick jag beslutångest och inte kunde välja,hahhaa aja det är inte lätt en sånhär dag på stan. Då jag väl var hemma var det man så jag och oskar satt oss och åt med mamma pappa och lillebror sen gick vi upp och myste kolla på tv och gjorde popcorn i min kära popcornmaskin jag fick i julklapp av mamma och pappa.Det var min virriga lilla dag på stan som mer liknade en hönsgård.Men nu ska jag fortsätta äta en omgång till på mina popcorn och prata med älsklingen. Natti Natti!♥ 
 

Det var mitt lilla köp idag,och så såg armbandet ut på min hand.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0