16/12

Hej Hej !

sorry skit dålig uppdatering jag vet,har verkligen inte skrivit på ett tag men datorn är lite konstig.
sitter just nu här hos älsklingen och skriver ett blogg inlägg.
så medans han håller på med maten kan jag fortsätta skriva lite om vad vi gjort i helgen,som ni missat och jag inte skrivit om. Pallar inte berätta om fredag då blir det så mycket så jag går rakt på sak och berättar om lördag.
I lördags så skulle mamma och pappa bort på 50års fest till någon kompis så jag och oskar stannade hemma hos mig för att passa min lillebror och min kära vovve. Dagen började faktist bra vi låg först bara i min säng och mös fram tills vi skulle äta middag sedan efter mamma och pappa for så hjälpte vi lillebror att läsa lite sedan ville han poppapopcorn och sätta sig framför tvn och kolla på Harry Potter. Så medans han såg det ville jag och oskar ta ett bubbelbad så vi spolade upp vatten i mitt badkar och lade ner alla möjliga badbomber som skulle göra vattnet rosa.sedan badsalt och badkulor och i slutet några badbomber som såg ut som stjärnor ovanpå och tände en lyckta så ifall man tände den så lyste det hjärtan på dom.Sedan satte vi oss och gissa vad ? vi badade i 2 timmar,det var nog det mysigaste jag någonsin gjort på hela den helgen. Riktigt skönt och avkopplande båda två höll på somna.Efter det bestämmde vi oss för att fara till en av mackarna och köpa glass eftersom att vi  hade badat så länge att coop hade slutat.så vi tog med min lillebror och hunden och begav oss bort. Då vi äntligen kom hem vid 10 halv 11 så gick lillebror hoppa i sängen och så poppade jag och oskar en popcornpåse och tog med hunden upp till mitt rum sedan såg vi barnhemmet tillsammans. Den var faktist bra inte skräck men läskig lite smått,trivdes iallafall bättre i oskars famn. Sen bestämmde vi oss för att lägga oss och sova då mamma och pappa kommit hem. så på söndag så for vi till hans gammelmormor och var där ett tag tills hans mamma kom och hämta oss så ja så har min helg varit.
Och mitt i allt så har ju skolan också börjat om så nu är jag där och tjollrar innan jag får jullov redan på torsdag.
Men nu ska jag pallra mig in till älsklingen som jag tror gör vofflor. Lägger in bilder på kvällen sen puss puss =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0