1/12

Hej Hej !

Nu är det måndag och det var bara upp och stiga för att fara till mitt kära dagis igen.
Kändes faktist ganska så drygt att stiga upp på morgonen var trött som fan och hade en enormt verkan i magen som senare inte gick över förrän någon gång vid 11-12. Det var faktist rätt kul att säga hej till barnen ännu en gång,dom blev så glada att se mig.Sedan har dagen bara rullat som det gammla vanliga,hade långdag så jag slutade halv 5.
Efter det så for jag hem och tillbringade en stund med älsklingen innan han for på ssumöte. Lite trist vi hann knappt vara med varandra någonting och så saknar han redan men men. Vi ses ju imorgon igen som tur är och jag längtar redan dit måste jag säga. Nu sitter jag bara här och gör ingenting ska snart gå och duscha sen göra mina kära popcorn och gå och lägga mig och se PB med älsklingen genom telefonen,hihi.
Ska avsluta detta inlägg som jag tog på dagiset idag,riktigt fina faktist =)

   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0