11/12

Hej Hej !

som sagt blev riktigt sjuk igår efter att jag varit på stan och shoppat.
Senare på kvällen kunde jag aldrig sluta hosta och jag blev bara sämre och sämre.
Men så idag då jag vaknade så kännde jag,faan vad ovanligt bra jag mår så jag beslöt mig att fara till mitt dagis iallafall.
Dock har ena örat slagit lock sen igårkväll och det vill inte sluta det är så sjukt irriterande.
nåväl hade sendag idag och jobbad till fem.måste säga att dagen idag var faktist riktigt rolig.först åt vi frukost sedan så gick vi ut ett tag och till lunch var det julbord.Sen har jag bara pysslat med barnen läst saga m.m.
FIck sluta tidigare kl 4 sa min handledare dock så kunde inte pappa hämta mig före halv 5 vilket vara lite trist men aja det funka.Nu sitter jag här hos älsklingen som jag inte träffat på länge känns det som fast det bara var en dag sedan.
FIck ett jättegulligt kort av han där det stod på framsidan jag älskar dig.sen då jag öppnade det stod det jag älskar dig! jag gör det verkligen! jag lovar det !och ett hjärta.bråkade lite smått innan och sen så aa fick jag det.han är så otroligt söt jag önskade att jag kunde ställa upp så mycket för han som han gör för mig.jag älskar verkligen han och kan inte tänka mig ett liv utan han! jag älskar dig oskar!

imorgon är sista dagen på dagiset för iår och det känns ganska så skönt har faktist längtat tillbaka till skolan och vännerna.och efter det är det helg längtar så sjukt mycket för jag och oskar ska verkligen ha en myshelg.men nu ska jag dra och mysa med han igen hejsvejs på er =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0