12 maj

De var ca 100 år sedan jag bloggade, så tänkte väl uppdatera er.
Av alla lov ord jag gett min kära vän challan att uppdatera, som jag aldrig gjort så tänkte jag, okej NU. Så varsågod challan. Bara att läsa ;)
vart ska jag börja ?
 
1. Bor ju för tillfället i Kiruna. Trodde jag skulle uppdatera oftare här för att mina kära vänner skulle få se vad jag gjorde på min fritid. Men jag har ju ingen så de blev ingenting av.
 
2. Vi har bestämt oss för att flytta hem ( Skellefteå )
Trodde Kiruna skulle bli det "ultimata" för oss ( trodde vi båda ) men insåg rätt snart efter att ha besökt Skellefteå några gånger att det är där vi vill bo. Där vi vill ha vår framtid. Så i början av Juni flyttar jag hem igen för att sommarjobba i Skellefteå. Vi kommer fortsätta ha distans igen.. Men denna gång blir det lättare! Vi vet ett slut!
Marcus har redan börjat söka jobb på annan ort och andra ställen. Så han kommer i Oktober, förhoppningsvis tidigare! Och han kommer kunna komma hem betydligt mycket oftare , så de blir inte så jobbigt att vara från varandra igen, då han har så mycket semester. Så ber till gudarna att denna gång blir det lättare! Väl hemma så bor jag hos min madre tills han anländer för att spara pengar.
 
3. Vi har tänkt köpa "hus,lägenhet" ( radhus heter egentligen hus)
Vi bestämde oss ganska snart att då vi väl ska flytta hem vill vi inte hyra någonting längre.
Vi vill skaffa oss någonting eget. Skapa oss någonting eget, som är VI.
Hittade vårt drömhus (radhus) som vi verkligen ville ha. herregud mycket parenteser här. och nu tappade jag ämnet igen.. MEN, de var en 5a och såldes för långt över vår budget. När den gick för nästan 1 miljon. Så nu letar vi för fullt någonting som säger KLICK igen. För den var kärlek vid första ögonkastet.
 
4. Vi har bokat en resa. Som ett avslut på min vistelse i Kiruna.
Vilket bär av till Turkiet en vecka. För att få rå om varandra och ha egen tid. Vilket egentligen gör saken bara ännu jobbigare eftersom han är min bästa vän. Men jag ser verkligen fram emot en vecka tillsammans med min kärlek. Och sedan har vi bestämt att vi ska åka utomlands igen i augusti.
 
5.  Jag har ingenting mer att berätta.
Däremot vill jag tacka än en gång min underbara pojkvän som funnits där för mig under alla jobbiga stunder.
Varit min klippa i vått och torrt. Min absolut störta kärlek i hela världen och finaste människa man kan tänka sig.
Du betyder allt för mig och ger mig all den lycka jag behöver. Kommer sakna dig i mängder då vi inte blir sambos igen, men jag ska krama sönder dig innan dess. Så längan inte blir lika smärtsamt. Älskar dig till månen och tillbaka min underbara och finaste Marcus!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0