11 juni

Då var man tillbaka till Skellefteå igen. Känns både bra och dåligt, om jag ska vara helt ärlig! Känna väldigt konstigt, Kiruna var ju faktiskt mitt hem och att flytta hem till flickrummet var väl ingen vidare höjdare. Känns lite fel placerat för mig. Hade gärna velat ha lite mer semester faktiskt innan jag började jobba också, istället för att ha kommit på söndag och börja jobba på tisdag redan. 
Nåväl, detta ska nog fixa sig så småningom! Brukar vara så för mig, flytta i början av året och flytta hem till sommaren. Måste dock upp till Kiruna igen i helgen och hämta våra möbler. Saknar minst sagt vår säng!! Detta ska nog lösa sig, önskade dock att pojkvännen hade följt med, men han kommer på söndag nästa vecka! Tänkte slänga upp lite bilder på när jag bodde i Kiruna så att ni får se :) (mest för att jag ska minnas sen) 
















Måste erkänna, jag tog inte så många bilder där. Och ska jag vara helt ärlig, detta är alla bilderna jag tagit från Kiruna !!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0