18 juli

Jag är så glad att vi fann varandra, att de blev du och jag. 
Jag är så glad och tacksam över att jag får dela mitt liv med dig, att få vara förlovad med dig. den enda mannen som lyckats känna mig förälskad och lycklig varje dag. Han som kärleken bara växer till för varje dag som går. Han som gör mig så enormt knäsvag. Han som gör mig lycklig! Ett år tillsammans med dig har varit de bästa året. Jag mår så extremt bra tillsammans med dig. Jag ser fram emot vår framtid, det är dig jag vill dela mitt liv med. De är dig jag vill spendera mitt liv tillsammans med. Tack för världens finaste år hjärtat, jag hoppas på så många mer, jag hoppas jag får bli gammal med dig. Du är de bästa som finns och allt jag kunnat drömma om. Du är han, han med stort H. Han som är min nummer ett. Jag älskar dig mest av allt och du betyder så enormt mycket för mig! Min finaste fästman, tack för 1 år tillsammans med dig! ❤ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0