3 Februari

Egentligen har jag ingenting att skriva. Allt mitt liv går ut på att jobba och sitta hemma framför tv:n. Ganska tråkigt egentligen.

Men förra fredagen fick jag och Marcus beskedet om att han fått fast anställning. Kom som en chock för oss då vi nästan var inställda på att detta inte kommer gå, utan vi var tvungen att finna en annan lösning. Men nu är det bestämt och klart. 3 mars om precis en månad flyttar jag och Marcus tillsammans igen. Och då flyttar jag till Kiruna!! Inte världens drömstället direkt. Men jag och han ser extremt mycket fram emot det. Äntligen får vi vara tillsammans igen! 

Så i helgen kollade vi på en soffa vi ville ha. Har sprungit och letat soffor som passar oss och nu har vi äntligen funnit en. Så håller tummarna för att den passar i vår lägenhet, eftersom den är så stor och ganska dyr. Men de är det värt! annars vet jag inte vad vi gör. Så hoppas hoppas! 

För övrigt har vi också planerat att åka till Ikea och handla lite till lägenheten. Båda längtar så sjukt mycket tills vi får inreda den tillsammans.

Sen är planen att åka utomlands i maj. Om jag får jobb vill säga. Vet inte vart de bär av ännu, men de får vi planera sen. Och har vi riktigt tur blir det en i augusti också tillsammans med hans vänner.

Så nu hoppas jag alla våra planer blir som vi planerat. Tok längtar iallafall och hoppas denna månad går fort! 

Inte nog med det, bara 3 veckor kvar tills det bär av till Stockholm för att se avicii med brudarna. Känns som de kommer bli en ganska intensiv med bra månad.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0