25 Oktober

Jo mina damer och herrar, nu ska jag berätta någonting jävligt roligt.
Känns helt underbart och äntligen börjar nedräkningen. Kan fortfarande inte tro det.
 
I februari åker jag ner till Stockholm med mina underbara tjejer och ser AVICII!!!
Så jävla skönt att äntligen få en liten tripp igen. Förra året begav vi oss till magaluf och sedan på Magaluf reunion båten som tog oss till riga ( jag trodde jag var i tallin) den kollen hade jag på vårt festande. Så de känns förbannat bra att äntligen kunna få oss iväg på någonting liknande igen. Och inte nog med det, jag älskar ju avicii och lyssnar alltid till house musik. Då är de bara att tagga och ladda batterierna för i februari smäller de för en helgs shopping, drickande och hotell med mina underbara tjejer. Kan inte annat än att skryta och vara skyhögt glad
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

SATAN SÅ NICEEE!!!

2013-11-18 @ 13:14:41
URL: http://elindahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0