10 Oktober

Jag försöker inte tänka. De är bara några dagar kvar.
Tiden går för fort. Jag önskade jag kunde spola tillbaka tiden och göra om allting igen.
Ge det en ärlig chans, där allt kunde förbli som vi ville ha det.
 
Tankarna krossar mina känslor, min förtvivlan.
Jag har aldrig gjort detta förut, rädslan skrämmer mig.
Jag kommer sakna dig från månen och tillbaka.
 
Jag hoppas detta halvår går fort.
Så vi kan stå där en dag, snart och äntligen kan få de liv vi vill leva.
På en plats där vi båda kan kalla hem, med en framtid utan bekymmer och ett liv att leva tillsammans.
Där vi fick en ärlig chans på en tidpunkt som var perfekt.
Där vi i slutändan får varandra!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0