26 November - Jag önska ord räckte till

Måste få skriva av mig. De blir tjatigt, men detta är för mig.
 
Jag vet inte hur jag skulle klara detta utan dig.
Du får mig att känna på ett sätt som är så speciellt.
Du får mig att se saker på ett helt annat sätt.
 
Distansen från varandra det tär. Men det bästa som finns är när du är här.
Jag är glad att jag valde dig, du gör mig så extremt jävla kär.
Gud vad jag gått miste om saker med andra. Jag är glad att de var just du och jag som fann varandra.
 
Jag kunde inte få det bättre, tack för den underbara pojkvän du är.
Du är mer än vad jag någonsin begärt.
 
Jag lovar ingenting, det är som det är.
Men med dig vill jag leva, så länge det bär.
 
 
Du gör mig till den lyckligaste.
Jag saknar dig varje dag, men det är det värt.
Med dig känns det som vi klarar allt. Bara 24 dagar kvar tills vi ser varandra igen! ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0