4 mars

Hann inte mer än vakna idag innan telefonen ringde. Ut på jobb.
Hade varit skönt att a några lediga dagar som jag egentligen skulle ha denna vecka.
Är helt slut, känner bara för att stupa på golvet.
Men jag behöver pengarna så det är bara kämpa på.
 
Egentligen skulle jag in till stan idag för att fira mb som fyller år.
Men det får vi ta till helgen istället. På en dag lyckades jag planera upp hela veckan.
 
Imorgon - Kanske bio
Onsdag - Ikea
Torsdag - Jobb
Fredag - Fest
Lördag - Fortsättning på festen
Söndag - Ligga i sängen och slöa mig!
 
Nu ska jag laga lite mat och förhoppningsvis kunna sova en stund till.
Är fortfarande efter i sömnen. Natti natt gott folk!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0