3 mars

Herregud, redan en ny månad. Vilket betyder att halva tiden här i Stockholm redan har gått. På tok för fort!
 
Inte uppdaterat i helgen, Har nämligen jobbat och storfestat.
Jag har ju så satans roligt då jag är ute här. Allting kan hända och ena kvällen är inte den andra lik.
Har jobbat hela veckan och tanken var inte alls att jag skulle stor festa, inte festa alls egentligen.
Mötte upp några tjejer jag träffade förra helgen för att ta en lunch. De gick inte många minuter innan dom sa " vi ska festa idag" och där med började karusellen rulla. Tog en kycklingsallad på restaurangen vi åt på och sedan så bar det iväg på systemet.
 
Vid 5 tiden drog vi vidare till älvsjö och "förfestade" där.
Hade ingenting bättre för oss så vi for in till Hellströms där vi tog någon drink. Sedan mötte vi upp några vänner på amnesia. Tog inte lång stund innan jag tappade bort alla och hängde vidare med grabbarna. Tills några av dom blev less och drog hem. Så tillslut var det bara jag och en killkompis kvar. Ingen av oss ville sluta kvällen vid 3 tiden så vi drog vidare på efterfest. Där det slutade med att de var jag och 9 andra killar. Av någon konstig anledning hamnar jag alltid på killfester. Men jag trivs, det är roligt. " du är en av grabbarna nu" och jag antar att det stämmer.
 
Festen tog slut just vid 2 tiden på dagen för mig. Helt sjukt, sov inte en blund och då festen tog slut så var verkligheten tillbaka och begav mig vidare mot jobbet.
Herregud vilken partyprisse jag är, var vaken 38 timmar var av 22 av dom timmarna så festade jag.
Killarna sprang omkring med två meningar under kvällen " asså kvinna du måste ju gå på någonting" och "strong woman". Det här är jag, och jag är den jag är. Jag är tacksam för alla människor jag får lära känna och för alla fina som säger så fina saker till mig. Ångrar inte för 5 sekunder att jag flyttade hit, mitt liv är ett äventyr!
 
 
 
 
 
 
 

Efter 22 timmars festande kom jag välbehållen hem!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0