25 mars

Varit sämsta uppdateringennu på väldigt länge..
1. Mitt internet går så kopiöst segt
2. Jag är aldrig hemma och har tid att blogga
3. Det har hänt för mycket för att veta vars jag ska börja
 
Så det blir en snabb uppdatering, för allt som hänt. Jag släpper äntligen "bomben" !
 
1 . Jag flyttar från Stockholm hem till Skellefteå igen den 30:e april...
Om jag stannar och hur länge jag stannar i Skellefteå vet jag fortfarande inte..
Fråga mig inte varför för det vet jag inte själv, och jag kommer inte svara på det heller!
 
2. Jag har fått jobb i sommar i magaluf, bla Grabbarna grus!
Känns förbannat roligt att jag kom in då det är flera hundra som söker detta jobb varje år och väldigt få som kommer in. Vilken ära! Detta är så mycket jag som det bara kan bli, Mitt livs äventyr !
Dock vet jag fortfarande inte om jag ska ner, jag är fortfarande kluven vid denna fråga..
 
Har haft enormt ångest de senaste veckorna pågrund av denna ångest. Vad ska jag göra?
Någonting av det blir det, än så länge vet jag bara inte vad. Så nu ska jag tänka ut vad jag vill göra i sommar och sedan se hur den slutar..
 
Förövrigt så försöker jag ta vara på mina sista dagar här i Stockholm.
De har gått till att leva livet och ha förbannat roligt med mina älskade vänner.
Jag har haft mitt livs äventyr här, det här är jag och jag älskar mitt liv. Precis som det är !
 
Bilder lägger jag upp om ett tag, mitt internet dog...igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0