18 mars

Har inte hunnit uppdatera så mycket denna vecka.
Jobbat mesta dels och igår direkt från jobbet drog jag vidare ut på krogen.
 
Tydligen var det st. patricks day igår och de firades med ett jädrans drag på många krogar.
Kom dit en aning sent då de flesta av mina vänner började kröka redan vid 11-12 tiden.
Men jag hade förbannat roligt. Var på en irlänsk klubb först och senare under kvällen drog vi vidare på cafe opera.
Kvällen slutade vid 3, väldigt tidigt enligt mig, Påvägen hem frågade mb om jag ville sova hos henne. Alltid roligt att slippa vakna upp själv dagen därpå. Så jag for hem till henne och sov där.
 
Vaknade vid 1 tiden och sedan drog vi in till stan för lite Lunch.
Spontan gick in på en thai restaurang och till våran förvåning hade dom världens godaste thaimat buffe.
För ett rimligt pris fick vi massa gott och fick rent knäppa upp brallorna så de inte skulle spricka.
 
Nu ligger jag i sängen och inväntar sömnen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0