17 juni

Då var man hemma igen då. Efter att ha spenderat hela helgen hos "dig". Känns som jag varit ledig i hundra år, var behövligt!
Konstiga lilla jag saknar dig redan trotts att jag bara varit från dig några timmar. Bästa som finns just nu är då du pussar mig på pannan och håller om mig hårt. Stor mysa!
Men jag antar att de blir väl så då man tycker om varandra, man kan inte riktigt få nog.

Just nu ligger jag i sängen och håller på tok decka. Borde upp och göra nått, har dock fått världens huvudvärk av någon anledning. Imorgon blir de jobb och sedan är jag ledig fram till på fredag. Skönt!

Slänger in lite bilder från i helgen och idag då jag blev sminkad av Sandra på make up store. Kom även hem med ett nytt tokfint läppstift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0