14 Juni

Nu ska jag berätta en liten historia som är så typiskt jag att jag blir nästan arg på mig själv...
 
I snart två veckors tid har jag tjatat och sagt att jag ska köpa stadsfesten biljetter. Jo dagarna går och går och jag får aldrig tummen ur. Imorse påminde min fina vän karin mig om att idag måste jag köpa biljetterna för att få ner priset. Joda som alltid så lovade jag att göra det direkt jag kom hem. Tror ni jag gjorde det, Nej..
Istället la jag mig ner och vilade, åt middag med familjen och bara segade mig innan jag ska vidare ikväll.
 
10 minuter innan 18.00 kom jag ju på dessa jävla biljetter.
Jo nog var det troligt att jag hade glömt bort dom, så i panikens stress startar jag datorn för att klicka hem dom.
Tror ni inte dator hakar upp sig och går segare än vanligt. Går in på telefonen och där hakar då verkligen allt upp sig så det var ingen idee. 2 minuter innan klockan slår 18.00 lyckas jag äntligen komma in på hemsidan. Med skakiga händer, stressad och arg lyckas jag 2 minuter över 18.00 äntligen klicka hem dessa jävla biljetter.
 
Gud vad jag blir arg på mig själv. De är så enormt typiskt mig, glömmer bort saker och skjuter upp på dom..
Jag lyckades då iallafall få de billigare priset, tur var väl det för annars hade jag legat här och kokat sönder.
 
Nåväl nu ska jag bege mig vidare och vara borta i helgen.
Blir förmodligen på bättre humör då. Suck!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0