Jul. 04, 2013

Jag är glad att ha vänner jag kan säga allt till.
En axel att luta mig mot, en hand som torkar mina tårar, ett öra som lyssnar när hjärnan håller på sprängas. Ett mod att berätta alla töntigheter när hjärtat inte orkar mer.
De bästa med livet är när sin andra halva kan berätta detsamma tillbaka. Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta, men vad det än var. Är jag evigt tacksam för att jag fann just dom!

Då du är ledsen kommer jag torka dina tårar, då du inte orkar mer kommer du ha min axel att luta dig mot, då hjärnan sprängs kommer du ha mitt öra att berätta allt för. Och då du finner modet att berätta dina känslor för mig, ring mig vilken tid du vill. jag kommer alltid finnas där för dig!
För vet ni vad, jag vet att jag kommer få det tillbaka. Den dagen jag behöver det, och de gör er till mina bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0