Sjuk?

Förstår inte varför jag mår som jag mår.
vet inte vad det är som är med mig. Men ända sedan i slutet för förra veckan är jag verkligen nere.
Hängig, mår inte alls bra. Oftast är jag skithungrig och de rent kurrar i magen på mig.
Då jag lagar mat får jag inte i mig någonting, vill inte äta har ingen matlust.
 
Orkar ingenting längre. förr orkade jag mig ändå upp om dagarna.
Nu ligger jag bara i sängen och sover till 1-2. sen får jag ångest för att dagen är slut.
Har ont i huvudet ofta, jätteslut och allmänt nere. Förstår inte varför.
 
kan inte sova om nätterna och är skit trött dagen därpå.
Nu får jag lite panik, imorgon börjar jag jobba och jag måste verkligen orka med dagarna.
 
Vill bara ha någon som pratar med mig och tar hand om mig.
Pysslar om mig och gör te åt mig. Mamma vars är du ? behöver dig nu :)
 
 

Gud vad jag önskade ni var här just nu !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0