mitt 2012

2012
 
Helvetet - Himlen
Förhållande - Singel
Hemmafru - Ungkarl
Vänner - Fest
Resor - Minnen
Äventyr - Lycklig
 
 
Började året med en resa till barcelona i en vecka
 
I början av året hade jag verkligen inget liv.. levde hemma som en tråkig olycklig hemmafru!
 
Maj, började min lycka. Singel, i sina allra bästa dagar. och sommaren startade jag med en resa till Turkiet med pappa ! <3
 
 
Uppdaterade mig även
 
 
2 vart till 4
 
Träffade de finaste människorna i mitt liv!
 
Fann mig en ny man. Norrlands 7.0:an
 
Min lycka !
 
 
Sommarens roadtrip till Haparanda
 
 
Kräftskiva som avslut på en underbar sommar
 
 
Drog till magaluf för att ha lite skoj
 
 
Kom hem med de roliaste jag gjort i hela mitt liv!
 
Sålde mina älskade katter..
 
Reunion i Stockholm !
 
 
 
Drog på kryssning till riga och hade det näst roligaste jag gjort i mitt liv!
 
 
En av mina bästa vänner födde underbara Moa! <3
 
 
Halloween
 
Ja de sägs sig väll själv. Jag blev hanvvägst till 40!
 
 
 
Måste nog säga att min och karins 20års dag var en av de roligaste på hela året!
 
Moa döptes!
 
 
Sa upp min ögonsten!
 
 
 
Drog till Thailand på semester i 2 veckor med pappa och lillebror
 
 
 
Firade nyårs med mina fina,Även du är ingenting jag ångrar, du var en bra avslut på året. fick 4 pussar iår och de kunde inte blir ett bättre avslut på året och Skellefteå.
 
 
 
Och sedan hamnade jag här. Följde en av mina drömmar och detta år börjar jag med.
STOCKHOLM!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0