Fånga varje ögonblick

 
 
Ju mer jag nekar, ju mer tänker jag .
Det gick bra tills verkligheten hann ikapp mig.
 
Jag skiter i vad, jag skiter i allt. Jag tycker om dig, punkt.
Du får mig att må bra, Du får mig att skratta, Jag har roligt med dig , du får mig att leva i nuet, du roar mig och du gör mig intresserad. Allt har varit som ett enda stort äventyr för mig.
 
jag vet inte om det är du,känslan av dig eller bara känslan att ha någon nära mig.
3 timmar kvar i stan och jag vill egentligen ingenting annat än att ligga i din famn. ta vara på sista minuterna och leva i nuet. Höra dig skratta och bara fjanta mig som jag kan göra. Höra dig säga fina saker till mig, känna din värme och ta in alla fina småsaker du gör mot mig. Ligga i min säng och bara mysa. Känna när du håller mig i handen och håller om mig. Smeka mig på kinden och veta att du tittar på mig.
 
Känns tråkigt att nu tar det slut.
Jag gillade din närhet, de var kul.
Kommer på något sätt att sakna dig för jag hade så jävla roligt med dig.
ett riktigt tap, inte perfekt men tillräckligt för att roa mig.
Skrattar då jag tänker på dig, för allt du sagt och gjort. Du är så tapig, inte perfekt men du var som jag.
En aning skruvad och rogivande. Kommer sakna stunderna vi hade tillsammans, Jag ångrar ingenting.
Jag är glad att jag gjorde de val ja gjorde. Tack till er som övertalade mig att följa hjärtat, jag
 hade ångrat det annars. För denna gång har det bara lett till nått bra.
 
 
Nu vet jag vad jag vill ha, Kärlek!
Ett förhållande, någon att älska och allt tack vare dig,puss!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0