6 dec

Ligger i sängen nu och tittar på tv.
Jag har varit i Stockholm i 3 dagar nu, egentligen ingenting men har hunnit med så mycket ändå! På en vecka har jag hunnit med att fara från mitt paradis Thailand, fara hem träffa Mina vänner, fira en underbar nyårskväll, packat ner mitt liv, flyttat till Stockholm och vara här några dagar. Har aldrig haft tid att ens känna efter hur det är. Har stängt ute alla känslor!

Det är fint här, mysigt och jag trivs. Lägenheten är mysig, enkel. Dock kan jag ännu inte kalla detta hem, känner mig inte hemma här ännu. Hem för mig är min lägenhet i stan som jag hade, saknar den så det gör ont i hjärtat. För första gången tänker jag på mina katter också, saknar mina små liv!

Igår var jag på Ikea som ligger intill mig för att göra lägenheten lite mer mig! Nu ska jag strax en snabbis på stan för att kolla lite saker.

För att du är du, jag saknar din närhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0