13 Jan

Söndag och men det betyder det att helgen är slut.
Har både haft en bra och dålig helg.
 
Fick ett meddelande i fredags eftermiddag där en av mina bästa vänner frågade mig om hon skulle komma ner till stockholm. Då sa jag jaa, självklart skulle hon hit, vad skulle hon göra ensam i skellefteå? Tog 15 min max att vertala henne. två timmar senare satt hon på flyget ner till mig. Lyckan jag fick var enorm!
 
För tillfället längtar jag skapligt mycket hem.
Vill bara gråta men de kommer inga tårar. Jag vet att jag inte borde tänka på det som hänt och att jag borde ta de med en klackspark. kan ändå inte tåla bli att tänka på det, tack för att du försökte övertala mig och göra mig glad igen. Men nu vart jag bara osäker. tror jag behöver få gråta av mig ett tag för att sedan bli starkare.
Men sånna här gånger vill jag bara gråta och ha en famn att gråta hos.
 
Imorgon är en ny dag, med nya tag!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0