100 frågor om mig !

 
personligt:

1. ditt fullständiga namn? - Yaoska Häggman
2. Vad är klockan just nu? - 14.07
3. längd? - 156 ?
4. vikt? - ingen aning, väger mig aldrig
5. smeknamn? -
6. vart bor du? - Stockholm
7. vad gör du på fritiden? - För tillfället, fördriver tid
8. beskriv hur folk känner igen dig? - Oj gud, dom vet bara
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Vikten
10. vad är du mest nöjd med? - Brösten, men har lärt mig att acceptera mig själv
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Inga ? Galen, tapig kanske
12. vad vill du jobba som äldre? - Tar jag då
13. vad har du för hårfärg? - Svart
14. vad är din ögonfärg? - Mörkbrun
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Tror inte det
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Ja
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Bryr mig inte speciellt mycket egentligen
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Hårfönen
19. någon vana? - Dåliga vanor kanske ?
20. berätta något som du nyss lärt dig? - att allting händer av en anledning?!
21. vad heter din bästa vän? - Har ingen bästa vän, men har bästa vänner
22. hur många nära vänner har du? - Vi är ett stort tjejgäng, många bor inte i sverige heller
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Inte känd, men vet vet jag är
24. vet många personer vem du är? -  Ja
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Nej, de tror jag inte. Går inte skolan längre
26. när var du senast med någon kompis? - I helgen senast
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej, dom gjorde jag mig av med
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Elin, jag somnade inte jag deckade haha
29. vem sov senast hos dig? - Josefin

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Står för tillfället på en plats där jag inte vet, tror inte det men. Ja om de är värst att satsa på.
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Bryr mig inte, men jämlika eller äldre
32. är du kär? - Nej, men jag är fäst vid någon
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Ingen aning
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Jag vet inte, tar dagarna som dom kommer. tänker inte på det.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Finns det ens gränser i kärlek?
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Nej bryr mig inte, faller inte för tråkiga killar!
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Vågar gör jag, vill bara inte säga det till någon ännu.
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Har redan varit det
39.  i din klass? - Aldrig! men livet blir aldrig som man tänkt

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - Ja, massor av gånger
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja, och då gör jag det
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja, massor av gånger
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Ja, massor av gånger
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. har du pussat den du tycker om? - Ja, massor av gånger
46. har du pussat någon inför folk? - Ja, massor av gånger
47. kysst någon inför folk? - Ja,massor av gånger
48. hånglat inför folk? - Ja, men kan tycka ibland att de är en aning respektlöst mot sina medmänniskor!
49. vem var ditt första hångel? - ingen värd att minnas
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - 2
51. vem är ditt bästa strul? - Tänker aldrig vem som är bra eller dålig
52. och vem är ditt senaste? - Privat
53. ditt snyggaste hångel? - Privat
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nej, men gör de helst inte framför vänner för deras skull!
55. haft sex med någon på offentlig plats? - Inte vad jag minns, men de är en privat fråga!
56. haft sex överhuvudtaget? - Ja
57. hur gammal var du första gången? - Privat
58. hur gammal vill du vara första gången? - Gjort är gjort
59. blivit dumpad efter sex? - Nej
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja, massor av gånger
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Nej

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - Ja, Trappor, Höjder, Trånga utrymmen
63. har du någon allergi? - Nickel
64. vad tänker du på innan du somnar? - Olika , önskar mest bara du låg vid min sida och pratade med mig.
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - Tänker oftast inte, men hoppas väl att personen är lika galen som jag ?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad vill du helst höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? - att någon tycker om en tillbaka
67. galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Lätt galen kväll med tjejerna!
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Mina bästa vänner
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Tänker inte på killar, tänker bara på en för tillfället!

vad väljer du?
70. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 14? - åldern 14
71. vänskap eller förhållande? - Vänskap
72. snyggaste personen i stan med sämst personlighet eller fulaste personen i stan med finast personlighet? - Ingen aning, träffar inte tråkiga killar !
73. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Beror på, sexiga underkläder ?
74. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13 var en rolig ålder

skulle du?
75. kunna byta liv med någon? - Nej, mitt liv är ett äventyr!
76. isåfall vem då? -
77. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Detta är egentligen en sån dum fråga att jag inte ens orkar svara på!
78. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Säkert, med några shots kanske
79. Pussa en främmande kille på stan? - Säkert, om jag fann de nöjet
80. kunna sova ute på vintern? - Nej, finner ingen anledning till det
81. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Ja, planen var magaluf till sommaren
82. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej aldrig, men livet blir aldrig som man tänkt

klädstil:
83. anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej, är min själv
84. vad klär du dig i oftast? -  Jeans och en topp
85. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Nej, bryr mig inte
85. klär du dig dyrt? - Inte speciellt, lägger dock ner mer pengar på skor än kläder!
86. vad kör du på:fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Mig själv!

senaste 48 timmarna har jag?
87. pussat någon? - Nej, men skulle gärna vela. Skickar slängpussar istället ^^
88. Dansat? - Joo, om jag tapar mig räknas?
89. fått en kram av en helt okänd? - Ja
91. ringt någon? - Ja
92. blivit uppringd, vem var den senaste? - Ja, Ulrica, Farmor, Mamma och sen tappade jag räkningen
93. funnit kärleken? - Nej, den finner man inte på 2 dagar..
94. kollat på google? - Varje dag

SISTA FRÅGAN!
95. hur lång tid tog detta? - säkert 30 min
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0