7 feb

Av någon konstig anledninge,( konstig ) så är jag enormt glad idag.
Vet inte om de var för jag just såg sol eller fick en gnutta hem i sinne. Väntar väll bara på att någon ska knacka på dörren..
 
Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig.
Ska nämligen jobba idag och de känns enormt bra faktiskt!
Känns på något sätt bra att ha kunnat släppa in nåon i hjärtat. Vågat ta steget och kämpa för varje dag för att inte stöta bort er. Senaste dagarna har jag tagit upp kontakt med de jag en gång glömt. Känns faktiskt bra, och de är de viktigaste.
 
Ne nu ska jag skynda mig in u duschen, 24 timmar väntar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För övrigt min lilla prutt så saknar jag dig! Nu när jag dragit upp gamla minnen från mitt tidigare liv i några dagar kommer med dom du upp i min skalle.
Helt sjukt, för mig är du fortfarande den där lilla hundvalpen. Kan inte fatta att du snart fyller 6 år...
Och 2 år sedan du inte var min längre. Saknar dig fortfarande varje dag och jag kan fortfarande minnas hur du luktade, hur mycket jag älskade att mysa med dig i sängen. Minns hur ledsen jag var då du inte fanns mer i mitt liv, hur jag ville behålla varje hårstrå från dig på mina kläder ninelgrisen hur konstigt de här än låter. men jag saknar din mjuka pälsk och dina slemspår du lämnade efter dig varje gång du såg en godbit ! Sötnos du är de finaste matte någonsin haft!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0