28 feb

Jag älskar mitt jobb, de är roligt och väldigt fritt. Inte alls ansträngande och jag trivs så bra med hon jag jobbar åt.
Trotts det trodde jag aldrig jag skulle vara såhär slut efter 48 timmars arbete. jag ligger ju i sängen som en död fisk.? vad är nu detta..
 
Inte nog med det, inte alls varit min dag.
Kommer hem och väl där går ju allting åt helvete.
Först får jag ett as tråkigt och sjukt irriterande brev. Sedan inser jag att vad tusan jag har mer eller mindre gett bort över 1000kr till Telia på skitsaker jag inte har en aning om vad jag gjort för. He ska banne mig kollas upp imorgon, Jag skiter ju tamefan inte pengar! Sen inser jag att justfan, Februari har bara 28 dagar, Joo nog vare troligt att räkningen kom igår och ska betals in idag. Väl där laggar hela mitt internet sönder. De är ju fasen bara inte sant!
 
 
Nåväl, Nu ska jag lägga mig ner och fortsätta vara en död sardin.
Vila upp mig för imorgon, Ska nämligen på stan och fika med några brudar och sedan se om jag kan shoppa lite roligt. Hittar ingenting i Stockholm ändå röker pengar som en liten vindpust utanför mitt fönster. Undra vars dom kan ha tagit vägen haha..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0