26 feb

Idag är min enda lediga dag i veckan typ förutom fredag. Sjukt trist men jag tror jag behöver göra mig av med lite energi. Har bara suttit inne hela dagen tills jag tillslut for vidare mot märsta och hängde lite med emmut och angula.
 
Måste säga att jag börjar bara trivas mer och mer här.
Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle börja trivas här. Men jag lär känna nya personer heela tiden och de gör mig så jävla glad som människa för jag är sån. Jag är självständig och far på egna äventyr och ser mig omkring här. Jag har kul hela tiden, och jag vet inte vad jag ska gå tillbaka till. Känns tråkigt att de roliga är snart slut, allt roligt tar slut nån gång i tiden men de känns alldeles för tidigt.
 
Jag har för kul här och det vill jag fortsätta ha, så jag kommer ta vara på varenda minut!
Funderar på att stanna här, men är inte säker ännu. vi får se.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0