19 Februari, 4 blir 5

Hade tänkt ta och skriva ett skit långt inlägg om mitt lilla äventyr jag gjorde i veckan. nämligen att jag tatuerade mig. Inte för eran skull utan för min..
 
 
Började med att jag hade kollat upp lite tatuerings ställen kvällen tidigare.
hade hittat några stycken. prio 1,2,3,4. Gick till stället prio 1 dagen där på.
Men dom ville ha så mycket för en text och bara startavgiften gick på 1000kr.
Så jag gick vidare till mitt prio 2 som bara låg några kvarter bort.
 
Frågade vad dom skulle ha för en text och då sa dom 1500-2000kr.
Okej tänkte jag, när har ni tid då. Tjejen som hjälpte mig ropade på en kille som hade lediga tider.
Tittade på mig och sa, du pratar väl engelska? eeh aaa tänkte jag med världens mest osäkra röst.
Tyson hette tatueraren, Frågade när han hade lediga tider.
Tittade på mig och sa, jaa nu, nästa kund kommer kl 2. Då var klockan 13.20. Okej, okej vi kör sa jag. Förklarade snabbt för han vad jag ville ha och vad de skulle stå. Eftersom han var engelskman så var jag tvungen skriva på en lapp.
 
Medan han ritade upp tatueringen sprang jag som en jävla galning för att leta en bankomat för att ta ut pengar då de inte tog kort. Sprang tillbaka som ett svettigt as och flåsade mig in, då hade vi 20 minuter på oss.
La mig på bordet och han började tatuera mig. Båda var så stressade och upp i varv för att hinna till nästa kund. Jag visste inte ens vad jag ville ha få jag klev i i tatuerings studion så jag kom på någonting snabbt jag tänkt på tidigare. För er som alltid undrar, nej det gör inte ont. Jag kände ingenting och jag har väldigt hög smärt gräns.
Ingen av oss fattade riktigt vad som hade hänt eller vad jag hade gjort. När tatueringen var klar satt båda två och skakade händer, helt uppe i varv min hjärna var på ett helt annat ställe. helt otroligt att det ens blev rättstavat haha.
 
Nåväl vi hann till kl 2 och tatueringen blev skitsnygg. Han tittade på mig och sa, du är min favorit kommer in och frågar om tid sen lägger du dig bara ner och gör tatueringen. Det är sånt som gör att mitt jobb är så roligt.
Visste inte vad jag skulle säga så jag förvirrade ut mig ett tack sedan gick jag.
 
Jag brukar ju få mina impuls kick lite då och då. sist var jag packad och var i magaluf. men tydligen kan jag få dom när som helst och var som helst. Sjukt kul var det iallafall !
 
Påväg mot stan. Helt omedveten om att 3 timmar efter att detta kort togs, skulle jag ha en tatuering extra på mig
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0