4 December

Tänkte lägga upp lite bilder sedan några veckor tillbaka.
Eftersom de var ju ett tag sedan jag bloggade. Älskar faktiskt att sedan titta tillbaka på allt som hände just denna dag. Gör det mest för min egna skull, har så extremt dåligt minne..
 
Då vi var på bio och såg den andra hunger game. Komiska var att jag ställde denna popcornlåda brevid mig och sa till Marcus " var försiktig nu så du inte spiller ut hela" gulligt menat så sa han "Vi ställer den här istället så jag inte spiller ut den" och hippsvipps så hade vi bara halva popcornlådan kvar. Ganska kul faktiskt, för alla hörde det!
 
 
Födelsedagsfest för Rebecca :)
 
Julpynt med Elin och Evelina
 
 
Ett par lyktor jag hade önskat mig av pappa. Passade perfekt i vår trappa!
 
Min 21års dag. Inte alls lika roligt att bli 21 som det var att bli 20. men man blir ju inte yngre..
 
Och i slutändan firade mina vänner in min 21 års dag i en fin dessvärre inte allt för god tårta.
Tack ändå för er (min också) fina tanke ! Kommer dock inte bli tårtbakare i framtiden, men kanske värd ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0