3 December

Har verkligen inte bloggat mycket. Inte för att jag inte velat, utan för att jag inte haft tid.
Ska ta tag i det i veckan och lägga upp lite bilder. Inte nog med det, vi är redan inne i December.
Bara jag som tycker att December är den månaden som går absolut snabbast?
Förutom, Juni och Juli då. Vilket innebär sommar, vilket innebär vänner, vilket innebär mycket fest, vilket innebär allt roligt i Skellefteå. Ja jag kan tillägga osv.
 
Längtar som tusan. Hela denna månad ser jag faktiskt fram emot.
Kan kanske bero på att det bara är 15 dagar kvar tills Marcus kommer hem.
21 dagar till jul och 29 dagar till nyår. Tok längtar eftersom han för en gångs skull kan vara hemma minst en vecka och har vi riktigt tur 2 ½ vecka.
Har även tagit tag i att "planera flytten" vilket känns som att en sten lättat från axlarna.
 
Vi längtar så extremt mycket till varandra.
Även om inte tiden alltid finns där vet jag att vi saknar varandra till max.
Världens finaste pojkvän. Det bästa som finns är att få höra dig säga, Jag älskar dig!
För en gångs skull kan även jag skriva det. Jag älskar dig med hjärtat!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0