15 December

Världens blogg torka. Har åkt på världens stor förkyldning.
Kan inte minnas sedan sist jag mådde så fruktansvärt dåligt som jag gjorde i helgen.
Brukar faktiskt ha ganska tur då jag blir sjuk.

Känns inte sådär stor kanoners nu då det börjar närma sig jul.
Har iallafall hunnit med att köpa en present. Ska till stan senare i veckan och köpa resten.
Känner dock lite press om att jag måste bli frisk. Så jag kan jobba och få in kosingar.
 
Hoppas denna vecka går extremt fort.
Inte nog med att jag vill bli frisk, men även för att älsklingen ska komma hem.
Tanken var i torsdags men blev ändrat till söndag eller måndag, dan före jul.
Måste bli frisk. har så mycket inplanerat och alla mina flickor kommer hem så jag vill tillbringa så mycket tid med dom också som de bara går.
 
Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och hoppas denna nästäppa tar sig :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0