27 augusti

Tiden bara flyger förbi mellan gångerna jag skriver.
 
Nu har jag åter igen anlänt på fastmarkerna i Sverige.
Tillbringade en vecka i Turkiet med padre. Kändes att de behövdes trotts att elen inte funkade alla gånger, hissen var mellan gångerna ur funktion och wifi laggade direkt man försökte starta de. Trotts detta hade jag ändå en bra resa.
 
Kom hem i lördags och efter det har jag tillbringat tiden hos Marcus.
Vi bestämde oss för att flytta ihop. Vilket har varit prat om ett tag nu, och nu är de bestämt.
Så igår hämtade vi vår säng vi hade beställt och i söndags begav jag mig till Ikea med Sandra och inhandlade saker till lägenheten. Minsan full rulle sedan jag kom hem.
 
Igår efter jobbet kom pappa och josse över till oss för att packa och flytta alla mina saker.
Så äntligen har vi ett hem och jag blev riktigt nöjd med det också. Nu känns det verkligen som hemma!
Bilder får jag nog slänga upp lite senare, har fortfarande en hel del saker att flytta. bla min garderob och dator.
 
Och som den "hemmafrun" jag blivit ska jag bege mig för att tvätta i vår egna tvättstuga och he disken i diskmaskinen. Låter töntigt men är sjuuukt glad över det för äntligen slipper jag diska för hand och dessutom tvätta när jag vill. haha liten lycka kan bli sådan stor.
 
Hades mina trogna läsare som fortfarande kikar förbi ibland ^^ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0