Det känns konstigt, detta är mitt hem nu!

 
Igår var det exakt 2 veckor kvar här i Stockholm.
Var ute och "festade" igår. Mådde egentligen skit, eftersom jag håller på bli sjuk.
Men som den alkis jag är kunde jag inte gå in på krogen och sedan dra hem i rimlig tid för att sova.
Så det blev att jag stannade. Hade förbannat roligt, faktiskt fast jag var nykter!
 
Jag och joel satt och drev med folk påvägen hem. As kul faktiskt för ingen förstår sig på oss.
Han är som min andra halva, min tvilling, bästa vän, Vi är som piff och puff!
Extremt lika, Extremt olika. För några månader fanns han inte i mitt liv, Nu kan jag inte tänka mig en vardag utan han. Då vi har typ daglig kontakt och ses flera gånger i veckan. Trotts det kan vi ringa varandra och prata mot närmare 2-3 timmar. Känns som vi känt varandra hela livet.
 
Då jag satt på nattbussen, hem så slog det mig verkligen.
Jag kan räkna ner dagarna, jag åker hem till Skellefteå igen.
Av någon anledning ville jag bara gråta, blev så extremt ledsen.
 
De känns så konstigt, Detta är mitt hem nu. Det är här jag hör hemma.
Och jag flyttar, alla äventyr, alla vänner jag jag lärt känna. Jag trodde aldrig jag skulle trivas såhär bra.
Men efter 4 månader så, de känns som jag bott här hela mitt liv, som jag kännt alla i hela mitt liv.
Jag kommer sakna Stockholm och alla här så extremt mycket. Som sagt detta är mitt hem nu och jag kan inte tänka mig en vardag utan alla dessa underbara människor jag träffat.
 
De känns tråkigt att veta att man kommer tappa kontakten med de allra flesta då man åker hem igen, eftersom man inte kommer kunna ses varje vecka längre. Men jag hoppas då verkligen inte det, Kommer sakna allt så extremt mycket :) men jag kommer komma tillbaka en vacker dag, det är jag helt 100 på !
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0